Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak na kvalitativní výzkum on-line

Sdružení výzkumných agentur SIMAR zve na insight seminář Kvalitativní výzkum online / nové hrací pole inspirace a pochopení pro řešení marketingových příležitostí. Účastníky čeká několik krátkých prezentací o přínosu on-line kvalitativních metod, přehled inovativních technik a diskuse nad jejich užitím či návod na to, jak obsluhovat „spotřebitelské akvárium“ tak, aby to účastníky bavilo. Vystoupí např. Hana KloučkováConfess Research, Hana PacákováMillward Brown, Tomáš DvořákNMS Market Research a řada dalších. Seminář se koná 16. září v sále Era svět v Praze. Více na webu SIMAR.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)