Reklama
Megaboard

Jak na kvalitativní výzkum on-line

Sdružení výzkumných agentur SIMAR zve na insight seminář Kvalitativní výzkum online / nové hrací pole inspirace a pochopení pro řešení marketingových příležitostí. Účastníky čeká několik krátkých prezentací o přínosu on-line kvalitativních metod, přehled inovativních technik a diskuse nad jejich užitím či návod na to, jak obsluhovat „spotřebitelské akvárium“ tak, aby to účastníky bavilo. Vystoupí např. Hana KloučkováConfess Research, Hana PacákováMillward Brown, Tomáš DvořákNMS Market Research a řada dalších. Seminář se koná 16. září v sále Era svět v Praze. Více na webu SIMAR.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále