Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Internet od T-Mobilu v Kice téměř jako doma

Po pěti wi-fi modemech nainstaloval v červnu a v srpnu T-Mobile ve dvou prodejnách Kika v Praze a v Brně. Cílem bylo představit „Internet bez drátu“ a umístit tento produkt přímo do míst, která evokují domov. Díky tomu si nakupující lépe představí modem u sebe doma a současně může vyzkoušet jeho funkčnost.

Součástí celého projektu bylo rovněž jeho zviditelnění v prostorách Kiky. Tato komunikace měla doplňovat kampaň v hlavních médiích – TV, tisku, on-linu, OOH – a vhodně navazovat na vybudované povědomí o produktu a umožnit zákazníkům si produkt vyzkoušet.

Letáky v kuchyni

Zviditelnění v Kice bylo uskutečněno pomocí závěsných bannerů v prostoru obývacího pokoje, dětského pokoje, kuchyně – zde všude byly umístěné i wi-fi modemy a stojany s letáky.

Reklama
Know

Úkolem BigMedie bylo zajistit pro mediální agenturu MediaCom komunikaci v obchodním domě s nábytkem a zajistit podmínky pro klienta T-Mobile. Nejvhodnějším partnerem, který spolupráci na takovém projektu uvítal a podílel se na ní, byla Kika.

Instalaci a kreativní část měla na starosti agentura RMP.

Rovnou na místě si mohl nakupující v Kice zjistit i další podrobnosti v letácích nebo přímo na stránkách T-Mobilu (o čemž svědčí počty připojení na stránky) nebo navštívit jiné stránky a vyzkoušet si rychlost a komfort připojení v bytě. Tento ambientní projekt byl vyhodnocen jako velmi efektivní, neboť během měsíčního umístění bylo staženo celkem zhruba 17,5 GB (odesláno více než 2,5 GB) a T-Mobile kromě aktuálních dat o připojení evidoval také přímou konverzi do e-shopu. Samotný prodej byl podle vyjádření společnosti až sekundárním cílem této komunikace, neboť koupě modemu není impulzivní záležitostí.

Denisa Rystonová

key account manager OOH & ambient media, BigMedia





Charakteristické růžové letáky a bannery upozorňovaly zákazníky obchodních domů Kika na malé bílé modemy a možnost připojení k bezdrátovému internetu.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)