Po pěti wi-fi modemech nainstaloval v červnu a v srpnu T-Mobile ve dvou prodejnách Kika v Praze a v Brně. Cílem bylo představit „Internet bez drátu“ a umístit tento produkt přímo do míst, která evokují domov. Díky tomu si nakupující lépe představí modem u sebe doma a současně může vyzkoušet jeho funkčnost.
Součástí celého projektu bylo rovněž jeho zviditelnění v prostorách Kiky. Tato komunikace měla doplňovat kampaň v hlavních médiích – TV, tisku, on-linu, OOH – a vhodně navazovat na vybudované povědomí o produktu a umožnit zákazníkům si produkt vyzkoušet.
Letáky v kuchyni
Zviditelnění v Kice bylo uskutečněno pomocí závěsných bannerů v prostoru obývacího pokoje, dětského pokoje, kuchyně – zde všude byly umístěné i wi-fi modemy a stojany s letáky.
Úkolem BigMedie bylo zajistit pro mediální agenturu MediaCom komunikaci v obchodním domě s nábytkem a zajistit podmínky pro klienta T-Mobile. Nejvhodnějším partnerem, který spolupráci na takovém projektu uvítal a podílel se na ní, byla Kika.
Instalaci a kreativní část měla na starosti agentura RMP.
Rovnou na místě si mohl nakupující v Kice zjistit i další podrobnosti v letácích nebo přímo na stránkách T-Mobilu (o čemž svědčí počty připojení na stránky) nebo navštívit jiné stránky a vyzkoušet si rychlost a komfort připojení v bytě. Tento ambientní projekt byl vyhodnocen jako velmi efektivní, neboť během měsíčního umístění bylo staženo celkem zhruba 17,5 GB (odesláno více než 2,5 GB) a T-Mobile kromě aktuálních dat o připojení evidoval také přímou konverzi do e-shopu. Samotný prodej byl podle vyjádření společnosti až sekundárním cílem této komunikace, neboť koupě modemu není impulzivní záležitostí.
Denisa Rystonová
key account manager OOH & ambient media, BigMedia
Charakteristické růžové letáky a bannery upozorňovaly zákazníky obchodních domů Kika na malé bílé modemy a možnost připojení k bezdrátovému internetu.