Společnost Ikea ukončila výběrové řízení na PR agentury v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Strategickými partnery v oblasti PR a komunikace se staly agentury Ogilvy PR v ČR, Café PR v Maďarsku a Seesame na Slovensku. „Agentura Ogilvy PR nás zaujala především celkovým přístupem týmu i jednotlivých členů k celému tendru a návrhem dalšího směřování a rozvoje komunikace a PR aktivit, který byl postaven na příbězích a individuálním přístupu k cílovým skupinám,“ zdůvodnil výsledky českého tendru Tomáš Kubík, manažer korporátní komunikace Ikea. „Hledali jsme nejvhodnější partnery pro specifické potřeby komunikace značky,“ dodal. Výběrové řízení na agentury začalo v dubnu a firma do něj pozvala 15 agentur v každé ze tří zemí. Spolupráce s vítězi začne v září. Do finálového kola v Česku postoupily kromě Ogilvy PR ještě společnosti ADison PR a Pleon Impact.