Agentura Havas PR Prague oznámila, že do svého portfolia zařadila v poslední době čtyři nové značky. PR služby bude poskytovat společnosti Sazka, pro kterou bude realizovat projekty na podporu jednotlivých produktů a her. „Od spolupráce očekáváme podporu korporátní a produktové komunikace, důraz budeme klást i na komunikaci CSR projektů Sazky,“ říká Václav Friedmann, ředitel externí a interní komunikace firmy. Dále Havas rozšiřuje spolupráci se společností Walmark a bude se starat o PR dalších dvou jejích značek – Idelyn Beliema a Proenzi BodyFix. Walmark totiž se značkou Idelyn Beliema letos v červnu vstoupil na český trh ženského intimního zdraví a Havas v kampani na tento produkt spojí síly s jeho ambasadorkou, miss ČR Janou Doleželovou. Na služby agentury se Walmark spolehne i při komunikaci ortopedické pomůcky na bolavá záda Proenzi BodyFix na českém i slovenském trhu. „Díky práci pro další značky společnosti Walmark můžeme nadále prohlubovat naši specializaci na farmaceutický průmysl,“ říká Kateřina Wheeler, ředitelka agentury. Posledním úspěchem Havasu je vítězství v tendru společnosti Medusa Group na značku Barrock. Úkolem agentury bude zajistit veškerou PR komunikaci pro tento rockový bar a slavnostní otevření jeho pražské pobočky. Využít by měla zkušenosti z podobných projektů jako třeba otevření pražského Hard Rock Café.