Reklamy na Fofolu jsou tak disruptivní, že nikdo pořádně nevíme, co si o nich myslet, a čekáme na data z trhu. Minulý týden jsem jednu poprvé viděl a je vtipná. Zubatý pes tam vyluxoval lednici, do které ho omylem zavřeli. Toho zubatého psa jsem z internetu neznal, znám jen kočku, co vypadá depresivně, ale moje dvacetiletá přítelkyně psa-zubáče zná a celé je to podle ní boží. Já, jako příslušník generace 40+, mohu jen litovat vymizení muchowsko-intelektuálně laděného retrokonceptu, odehrávajícího se na starých nádražích. Ptal se kolega: Co bude za rok, až pes přestane bavit? No přece jiná kravina, to je podstata celé té změny vnímání věcí, odpovídám. Když jdeme do obchodu, stejně kupuju to, co chce mladá. Změna komunikace Kofoly směrem k mladší cílovce, která se ještě dá nadchnout, je jeden z nejodvážnějších tahů, které jsem v českém marketingu za posledních pár let viděl. A podle mě bude fungovat.
Jakub Horák, producent