Reklama
Megaboard

Fast Forward přichází do Dubaje

Brněnská agentura Fast Forward, která je přidruženým členem skupiny Young & Rubicam, se rozhodla expandovat na momentálně obchodně velmi atraktivní Arabský poloostrov a pod názvem Fast Forward Arabia zakládá v Dubaji svou pobočku. Ta chce nabízet marketingové i právní služby jak českým firmám, které chtějí být aktivní v této oblasti, tak i klientům přímo z regionu, k čemuž chce využít spolupráci s místní pobočkou sítě – Y&R Dubai.
Agentura se už stala členem obchodní komory Czech Gulf Business Council, jejímž cílem je jednak pomáhat českým obchodníkům s rozšířením obchodních příležitostí do Saúdské Arábie a států Golfského zálivu, jednak podporovat vstup tamních investorů na český trh.

Fast Forward je v roce 2001 založená brněnská marketingová agentura, která v roce 2013 podepsala afilační dohodu s pražskou skupinou Young & Rubicam. Mezi její klienty patří – nebo patřily – značky jako Alza.cz, Nikon, Kasa.cz, Veletrhy Brno, Garmin, Toyota, RWE, Walmark nebo Samsung.

Podle jejího šéfa Radka Čecha bude FF Arabia samostatný právní subjekt poskytující reklamní a právní služby, které zaštítí Marcela Junková, právnička, která v regionu žije už osm let. „Tým bude mít zpočátku tři lidi, počítám, že ho časem rozšíříme. Kreativní a produkční support budeme poskytovat z Česka, z čehož by měla plynout naše přidaná hodnota – naše cenotvorba je jiná než v dané oblasti,“ vysvětluje Čech s tím, že spolupráce s Y&R Dubai by měla probíhat třeba v rovině sdílení informací o místní mediální scéně nebo optimalizace výdajů při produkci zakázek.
Dynamicky rostoucí blízkovýchodní region nabízí už delší dobu zajímavé příležitosti pro subjekty i jednotlivé profesionály z komunikační branže, včetně těch z Česka. Už před čtyřmi lety přešel ke katarskému mobilnímu operátoru Qatar Telecom tehdejší marketingový ředitel T-Mobilu Martin Jaroš. V květnu se do dubajské Memac Ogilvy „prosoutěžil“ kreativní ředitel pražské Ogilvy & Mather Will Rust, zatímco bývalý výkonný ředitel Leo Burnett a zakladatel Lemonade Petr Václavek pracuje v kuvajtském BBDO už od roku 2013.

Arabský poloostrov je momentálně zemí ropě, konzumu, a tedy i komunikaci zaslíbenou.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále