Facebook přidal formáty do Audience Network

Společnost Facebook Inc. rozšiřuje služby své reklamní sítě pro mobilní zařízení. Audience Network, rozsáhlá síť aplikací třetích stran, zpřístupní zúčastněným firmám nové formáty, v čele s nativní videoreklamou s automatickým přehráváním. Sociální síť ve zprávě na blogu tvrdí, že v porovnání s počátkem tohoto roku vzrostl počet mobilních aplikací využívajících nativní reklamu pětinásobně, přičemž tento formát tvoří až 80 procent impresí v rámci sítě. Inzerenti získají přístup k formátům dynamické produktové reklamy, click-to-play videa a takzvanému carousel ad, který zobrazí až pět obrázků v rámci jednoho příspěvku. Marketéři tak mohou zasáhnout uživatele i mimo prostředí sociální sítě a přes dynamickou produktovou reklamu vytvářet inzerci na základě jejich předchozích nákupů.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345