Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Facebook přidal formáty do Audience Network

Společnost Facebook Inc. rozšiřuje služby své reklamní sítě pro mobilní zařízení. Audience Network, rozsáhlá síť aplikací třetích stran, zpřístupní zúčastněným firmám nové formáty, v čele s nativní videoreklamou s automatickým přehráváním. Sociální síť ve zprávě na blogu tvrdí, že v porovnání s počátkem tohoto roku vzrostl počet mobilních aplikací využívajících nativní reklamu pětinásobně, přičemž tento formát tvoří až 80 procent impresí v rámci sítě. Inzerenti získají přístup k formátům dynamické produktové reklamy, click-to-play videa a takzvanému carousel ad, který zobrazí až pět obrázků v rámci jednoho příspěvku. Marketéři tak mohou zasáhnout uživatele i mimo prostředí sociální sítě a přes dynamickou produktovou reklamu vytvářet inzerci na základě jejich předchozích nákupů.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)