Reklama
Megaboard

Facebook přidal formáty do Audience Network

Společnost Facebook Inc. rozšiřuje služby své reklamní sítě pro mobilní zařízení. Audience Network, rozsáhlá síť aplikací třetích stran, zpřístupní zúčastněným firmám nové formáty, v čele s nativní videoreklamou s automatickým přehráváním. Sociální síť ve zprávě na blogu tvrdí, že v porovnání s počátkem tohoto roku vzrostl počet mobilních aplikací využívajících nativní reklamu pětinásobně, přičemž tento formát tvoří až 80 procent impresí v rámci sítě. Inzerenti získají přístup k formátům dynamické produktové reklamy, click-to-play videa a takzvanému carousel ad, který zobrazí až pět obrázků v rámci jednoho příspěvku. Marketéři tak mohou zasáhnout uživatele i mimo prostředí sociální sítě a přes dynamickou produktovou reklamu vytvářet inzerci na základě jejich předchozích nákupů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále