Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Diváků ubylo, ale reklamy je naopak víc

Business insider

Americké televizní stanice zařazují do reklamních bloků stále více spotů. Snaží se tak zachránit výnosy, protože jim padá sledovanost. Analýza společnosti Sanford C. Bernstein uvádí, že v prime timu se počet diváků meziročně snížil o devět procent, ale objem odvysílané reklamy je až o deset procent vyšší. Zpráva varuje, že to jenom odradí další diváky, kteří se přesouvají ke streamovanému videu na webu, kde nejsou zaplaveni reklamou. Největší náloži spotů jsou pak vystaveny děti. Těch přitom sedí před obrazovkou o 14 procent méně než loni.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)