Dětské čtení v Albertu

Obchodní řetězec Albert společnosti Ahold se v nové kampani spojuje s Českou televizí a nakladatelstvím Albatros. Společná kampaň s názvem „Dětská knihovnička“ obsahuje speciální edici osmi českých večerníčků v knižní podobě. Mezi tituly se objeví Krysáci, Káťa a Škubánek, Říkání o víle Amálce, Chaloupka na vršku, Bob a Bobek na cestách, Kosí bratři, Rumcajsova loupežnická knížka a Človíčkova dobrodružství. Kampaň startuje ve středu 19. srpna ve všech prodejnách Albert a potrvá do 22. září. Aktuální sales kampaň opět funguje na principu sbírání bodů za každých 200 korun nákupu a při nákupu partnerských produktů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay