Na čerpacích stanicích Shell nyní mohou zákazníci s každým nákupem paliva Shell V-Power Nitro+ a Shell FuelSave získat modely vozů Ferrari a další hrací sady ze speciální série Lego. Mediální komunikace kampaně poběží až do konce října 2015 a obsáhne outdoor, rádio a digitál. Digitální podpora bude vidět na silných českých portálech, jako je např. Seznam, iDnes, ale zahrnuje i videospoty, které budou nasazeny na webových portálech sítě Google či YouTube.com. Celou mediální komunikaci zajišťuje agentura MediaCom. Ke komunikaci nové Lego série slouží na čerpacích stanicích roadside bannery s výřezy závodních aut na své horní hraně, velký panáček Lego u totemů vybraných stanic či fotostojan v podobě stupně vítězů umístěný přímo v prostoru prodejny. Součástí kolekce je kromě čtyř modelů vozů Ferrari také speciální edice cisterny Shell, stejně jako model čerpací stanice z okruhu Fiorano.