Děti by tankovaly u Shellu

Na čerpacích stanicích Shell nyní mohou zákazníci s každým nákupem paliva Shell V-Power Nitro+ a Shell FuelSave získat modely vozů Ferrari a další hrací sady ze speciální série Lego. Mediální komunikace kampaně poběží až do konce října 2015 a obsáhne outdoor, rádio a digitál. Digitální podpora bude vidět na silných českých portálech, jako je např. Seznam, iDnes, ale zahrnuje i videospoty, které budou nasazeny na webových portálech sítě Google či YouTube.com. Celou mediální komunikaci zajišťuje agentura MediaCom. Ke komunikaci nové Lego série slouží na čerpacích stanicích roadside bannery s výřezy závodních aut na své horní hraně, velký panáček Lego u totemů vybraných stanic či fotostojan v podobě stupně vítězů umístěný přímo v prostoru prodejny. Součástí kolekce je kromě čtyř modelů vozů Ferrari také speciální edice cisterny Shell, stejně jako model čerpací stanice z okruhu Fiorano.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay