Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá domácnost: čím dál známější sen

„Chytrá domácnost“ je domácnost, ve které jsou spotřebiče a zařízení napojeny na centrální počítač, který je ovládá podle zadaných pokynů. Od roku 2014, kdy byl proveden první výzkum na toto téma, informovanost mezi českou on-line populací ve věku od 18 do 60 let značně vzrostla. Zatímco loni o chytré domácnosti nevěděl každý třetí člověk, v roce 2015 o ní netuší pouze každý sedmnáctý. Výrazný posun nastal také ve větší znalosti samotného pojmu. V roce 2014 správně popsala chytrou domácnost pouze šestina, letos ji již správně definovala téměř polovina. Přesto takovou domácnost v současnosti vlastní pouze dvě procenta naší on-line populace a k výraznému navýšení zde nedošlo. Navýšil se ale počet těch, kteří si chytrou domácnost v budoucnu chtějí pořídit. Převážně jsou to muži ve věku od 35 do 44 let. Pětina lidí si chytrou domácnost pořídit rozhodně neplánuje a další dvě pětiny o tom ještě nepřemýšlely.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)