České florbalové hnutí od úterý 25. srpna začalo vystupovat jako Český florbal se zcela novou grafickou identitou. Jako první sport v Česku tak ustupuje od užívání názvu svazu ve své komunikaci. „Nejde jen o změnu grafickou, ale používáním značky Český florbal prezentujeme jednotu celého sportu. Chceme také působit co nejméně úřednicky. Celý vizuální systém je navíc propojený i s logy elitních soutěží, “ popsal změny prezident Českého florbalu Filip Šuman. Děrovaný míček je symbolem florbalu již léta. Jako grafický prvek se však objevuje neustále dokola ve většině florbalových logotypech, a to jak u klubů, tak i soutěží a florbalových organizací. V každém případě platí, že obě soutěže si vždy ponechají nový grafický symbol, tak budou moci loga přetrvat a nebude docházet ke změnám pokaždé, když přijde nový partner. „Naším cílem bylo vytvořit jedinečný design opírající se o národní symboly a další klasické florbalové prvky, jako je typický tvar florbalové čepele či brankářská maska,“ vysvětluje Filip Šuman. Nová identita Českého florbalu vznikla ve spolupráci s firmou Dynamo design, která patří k předním českým grafickým studiím a vytvořila vizuální identitu pro několik českých značek, jako jsou např. Air Bank, Akademie věd ČR či hudební festival Rock for People. O výběru vítězného návrhu rozhodla pětičlenná porota v čele s Alanem Zárubou, kreativním ředitelem televizní skupiny Nova.