Češi si služby rádi předplatí

Virtuální operátor Tesco Mobile realizoval průzkum, ve kterém zjišťuje, jak se lidé staví k placení služeb i v jiných oblastech, než jsou telekomunikace. Z průzkumu, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, vyplynulo, že lidé obecně předplacené služby využívají rádi. Nějakou formu předplacené služby by si pořídilo 74 procent dotazovaných. Mezi služby, které si Češi nejčastěji předplácejí, patří zasílání novin nebo časopisů a permanentky do divadla či na sport. Mobilní služby by si ale předplatilo pouze 35 procent dotázaných. „Je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu,“ říká k průzkumu Lada Franková marketingová manažerka Tesco Mobile. Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 procent).

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist