Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi si služby rádi předplatí

Virtuální operátor Tesco Mobile realizoval průzkum, ve kterém zjišťuje, jak se lidé staví k placení služeb i v jiných oblastech, než jsou telekomunikace. Z průzkumu, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, vyplynulo, že lidé obecně předplacené služby využívají rádi. Nějakou formu předplacené služby by si pořídilo 74 procent dotazovaných. Mezi služby, které si Češi nejčastěji předplácejí, patří zasílání novin nebo časopisů a permanentky do divadla či na sport. Mobilní služby by si ale předplatilo pouze 35 procent dotázaných. „Je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu,“ říká k průzkumu Lada Franková marketingová manažerka Tesco Mobile. Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 procent).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)