Reklama
Megaboard

ČČK, P&G a Kaufland pro charitu

Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až do 7. října 2015. Klíčovým partnerem programu je Kaufland.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále