Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Botas 66 by rád do Berlína

Českým Botaskám 66 designérů Jana KlosseJakuba Korouše se v prodejích daří natolik, že rok po otevření první prodejny v Praze u žižkovské televizní věže oslavili 13. srpna vznik druhého obchodu přímo v centru města, ve Skořepce. U příležitosti jeho otevření zároveň představili prázdninový model Botas 66 Sunset Hill.

Botasky jdou do světa

Už po prvním roce oficiálního zastoupení značky Botas 66 se designérům daří prodávat více než polovinu bot zahraničním turistům. „Naše obavy z prodejů v obchodě mimo centrum Prahy se naštěstí rychle rozplynuly. Na Žižkově se ověřilo, že lidé si za kvalitním produktem klidně dojdou. Překvapilo nás, že o české boty je velký zájem i ze strany zahraničních turistů, a tak jsme se rozhodli otevřít druhý obchod v centru Prahy,“ říká designér Botas 66 Jakub Korouš.

Protože paralelně s kamennou prodejnou funguje už pár měsíců i e-shop, zvažují designéři pro obě prodejny i možnost výdeje objednaného zboží. „Připravujeme i spoustu dalších novinek včetně zákaznického programu. První změny představíme během pár týdnů,“ dodává Nikola Lörinczová za spolupracující agenturu Píáristi.

Reklama
ČEZ

Oba designéři neskrývají ambice expandovat za hranice hlavního města. „Logickým vyústěním by bylo Brno. Ale například ani Berlín není zcela mimo náš horizont. Zájem ze strany zákazníků je evidentní. Záleží hlavně na správném načasování,“ odpověděli na dotaz M&M.

Kolekce Botas 66 se kromě vlajkového modelu Classic, který zahrnuje přes 50 vzorů, postupem času rozšířila i na jiná tvarová řešení navazující na historii značky Botas.

Vznikl tak kotníčkový model MID nebo tvarem běžeckých bot inspirovaný RUN. Výjimkou nejsou ani limitované edice ve spolupráci s nejrůznějšími uměleckými projekty a komerčními značkami. Uznání sklízí značka Botas i za skutečnost, že všechny produkty stále vyrábí v České republice.


Designéři Jan Kloss a Jakub Korouš si Botas Classic v roce 2008 vybrali pro svůj školní projekt. Jeho podstatou byl redesign modelové řady a návrh nového vizuálního stylu včetně obalu – krabic. S projektem pak uspěli v soutěži European Design Awards a navázali přímou spolupráci s firmou Botas. Ta vyvrcholila v roce 2009 uvedením první společné kolekce prezentované pod vlastním názvem Botas 66.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)