Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bonbony z 3D tiskárny

3D tiskárny sice již patří k reklamnímu byznysu nějakou dobu, v segmentu potravin je však firmy k propagaci ani produkci dosud nevyužívaly. Průkopníkem v experimentech s 3D tiskem byl italský výrobce těstovin Barilla, který reklamní materiály v podobě 3D nudlí představil na akci Future Food Expo v Miláně. Barillu nyní následuje německá značka želatinových bonbonů Katjes. 28. srpna představila v Berlíně svou první 3D tiskárnu „Magic Candy Factory“. Berlíňané si budou moci v Katjes-Café Grün-Ohr vytisknout své bonbony podle vlastního výběru. Ten se zatím omezuje na deset tvarů různých příchutí a barev. K tomu si mohou zákazníci vytisknout pohlednici Katjes s vlastním textem. Vytisknutí jednoho bonbonu o hmotnosti 10 gramů trvá 3D tiskárně maximálně pět minut. Katjes hrdě zdůrazňuje, že veškeré jejich bonbony jsou bez želatiny živočišného původu a bez lepku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)