3D tiskárny sice již patří k reklamnímu byznysu nějakou dobu, v segmentu potravin je však firmy k propagaci ani produkci dosud nevyužívaly. Průkopníkem v experimentech s 3D tiskem byl italský výrobce těstovin Barilla, který reklamní materiály v podobě 3D nudlí představil na akci Future Food Expo v Miláně. Barillu nyní následuje německá značka želatinových bonbonů Katjes. 28. srpna představila v Berlíně svou první 3D tiskárnu „Magic Candy Factory“. Berlíňané si budou moci v Katjes-Café Grün-Ohr vytisknout své bonbony podle vlastního výběru. Ten se zatím omezuje na deset tvarů různých příchutí a barev. K tomu si mohou zákazníci vytisknout pohlednici Katjes s vlastním textem. Vytisknutí jednoho bonbonu o hmotnosti 10 gramů trvá 3D tiskárně maximálně pět minut. Katjes hrdě zdůrazňuje, že veškeré jejich bonbony jsou bez želatiny živočišného původu a bez lepku.