Mediální agentura PHD připravila spotřebitelskou soutěž pro značku gumovacích per Pilot, kde hlavní výhrou je billboard podle vlastního návrhu výherce v okolí jeho školy nebo bydliště.
Registrace do soutěže probíhá prostřednictvím microsite Nakreslito.cz, průběžně se soutěží o týdenní výhry na základě hlasování veřejnosti, hlavní výhrou je pak pět billboardů, dále oblečení nebo doplňky značky Vans a stylový longboard.
V pondělí 10. srpna byla v rámci propagace soutěže spuštěna i televizní kampaň, sestávající z jednoho spotu na nejsledovanějších českých kanálech. Při zadávání soutěže se obrátila značka celkem na tři agentury s dotazem, jak nejlépe oslovit danou cílovou skupinu – ve výběrovém řízení nejlépe obstála zmíněná PHD.
Samotná soutěž skončí na začátku září se startem školního roku, který je pro značku tradičně nejsilnějším obdobím. Její průběh je propagován i ve vybraných on-line médiích, v relevantních tištěných médiích a prostřednictvím zmíněného TV spotu.
O soutěži se spotřebitel dozví také z POS materiálů, které jsou v distribuci už od začátku června. On-line podporu realizuje značka především na Facebooku prostřednictvím svého profilu a promováním souvisejících postů. Nejsilnější podporu by měl spotřebitel zaznamenat v srpnu a na začátku září.
Příště až na Vánoce
Při definování cílů letošní kampaně si značka stanovila dva cíle. Za prvé komunikovat pilotní produkt z rodiny FriXion rollerů, nazvaný Pilot FriXion Ball, a za druhé zvýšit povědomí o značce a posílit top of mind.
Letošním cílem je upevnění a posílení postavení jedničky na trhu gumovacích per. „Do konce roku už další ATL aktivity neplánujeme. Chystáme pouze několik podpůrných akcí pro období druhé sezony, kterou jsou pro nás Vánoce,“ upřesnila marketingová specialistka firmy Renata Unger. Silnější mediální podporu pro produkty Pilot pak plánuje až na příští rok.
Propagace soutěže využívá takřka všech dostupných kanálů.