Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AirJobs má za dva týdny 500 firem

Portál pracovních příležitostí AirJobs spustil reklamní kampaň teprve před pár týdny a již prezentuje první výsledky. Stránka získala 500 registrovaných firem, z nichž partnerské pozice zaplnily Raiffeisenbank, Nathan Peterson International, Allianz, DHL, Lidl či VZP. Celý portál navštívilo od data spuštění přes 60 000 uživatelů, kteří si zobrazili více než čtvrt milionu stránek. Průměrná doba strávená na stránkách je přes pět minut. Možnost zřídit si profil již využilo více než 700 uživatelů. Do konce srpna chce AirJobs dosáhnout celkového počtu 3000 registrovaných uchazečů. Kampaň „Vysmátí z práce“ je vidět v televizi nebo outdooru. Součástí reklamního mixu je i cílená výkonnostní kampaň zaměřená na půl milionu potenciálních uchazečů, kteří se v minulosti zabývali svým kariérním růstem. Náklady na reklamu mají do konce roku dosáhnout 15 milionů korun.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)