AirJobs má za dva týdny 500 firem

Portál pracovních příležitostí AirJobs spustil reklamní kampaň teprve před pár týdny a již prezentuje první výsledky. Stránka získala 500 registrovaných firem, z nichž partnerské pozice zaplnily Raiffeisenbank, Nathan Peterson International, Allianz, DHL, Lidl či VZP. Celý portál navštívilo od data spuštění přes 60 000 uživatelů, kteří si zobrazili více než čtvrt milionu stránek. Průměrná doba strávená na stránkách je přes pět minut. Možnost zřídit si profil již využilo více než 700 uživatelů. Do konce srpna chce AirJobs dosáhnout celkového počtu 3000 registrovaných uchazečů. Kampaň „Vysmátí z práce“ je vidět v televizi nebo outdooru. Součástí reklamního mixu je i cílená výkonnostní kampaň zaměřená na půl milionu potenciálních uchazečů, kteří se v minulosti zabývali svým kariérním růstem. Náklady na reklamu mají do konce roku dosáhnout 15 milionů korun.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345