Reklama
Megaboard

AirBerlin hledal trampy

Německé aerolinky AirBerlin spustily v sociálních médiích interaktivní kampaň #Airtramp. Uživatele na sítích vyzvaly, aby se v pátek 14. srpna postavili po poledni do ulic metropole s batůžky a cedulemi se svou cílovou destinací. Berlínem projížděl autobus AirBerlin s pevně stanovenou trasou a zároveň s kamerou zajišťující přenos do sítí Facebook, Twitter, Instagram a Snapchat (YourAirline). Ti, kteří se svou prezentací na ulici obsluhu autobusu zaujali, mohli nastoupit a ještě týž den s doprovodem jedné osoby odletět zdarma do vysněného cíle. Celkem rozdával AirBerlin 50 zpětných letenek do Říma, Vídně, New Yorku, Kodaně či Abú Dhabi – pokud však byla na palubách letadel ještě volná místa – což mělo evokovat spontaneitu trampů a autostopu. Na akci se podílela agentura Track.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále