Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AirBerlin hledal trampy

Německé aerolinky AirBerlin spustily v sociálních médiích interaktivní kampaň #Airtramp. Uživatele na sítích vyzvaly, aby se v pátek 14. srpna postavili po poledni do ulic metropole s batůžky a cedulemi se svou cílovou destinací. Berlínem projížděl autobus AirBerlin s pevně stanovenou trasou a zároveň s kamerou zajišťující přenos do sítí Facebook, Twitter, Instagram a Snapchat (YourAirline). Ti, kteří se svou prezentací na ulici obsluhu autobusu zaujali, mohli nastoupit a ještě týž den s doprovodem jedné osoby odletět zdarma do vysněného cíle. Celkem rozdával AirBerlin 50 zpětných letenek do Říma, Vídně, New Yorku, Kodaně či Abú Dhabi – pokud však byla na palubách letadel ještě volná místa – což mělo evokovat spontaneitu trampů a autostopu. Na akci se podílela agentura Track.

null

Reklama
O2 universum
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)