Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zaplaťte krví, láká hudební festival

Nový rumunský hudební festival se inspiroval upírskou legendou a rozdával bezplatné vstupenky – výměnou za krev.

Festival Untold, který se koná 30. července až 2. srpna v transylvánském městě Kluž, představil netradiční systém prodeje vstupenek. Ve spolupráci s Národním institutem pro krevní transfuze (NIBT) uvedl kampaň „Zaplať krví“, dárci tak mohli získat bezplatné jednodenní lístky a slevy na permanentky.

Zájemci, kteří darovali krev v transfuzních centrech, získali 30procentní slevu na koupi čtyřdenní permanentky. Ti, kteří navštívili mobilní centra v Bukurešti a Kluži, obdrželi bezplatný jednodenní lístek přímo na místě.

Reklama
ČEZ

Zvýšit počet dárců

Hlavním cílem kampaně je – vedle komerčních zájmů – snaha zvýšit povědomí o dárcovství. Rumunsko totiž dlouhodobě bojuje s výrazným nedostatkem krevních zásob. Jen 1,7 procenta obyvatel z 20milionové populace tvoří aktivní dárci, díky čemuž se země ocitá na druhé nejnižší příčce ze zemí Evropské unie, uvádí statistika NIBT. Mezi vedoucí země patří pro porovnání Rakousko (66 procent) a Francie (52 procent).

Organizátoři festivalu uvedli, že úspěchem by bylo 500 registrovaných dárců, tato hranice však byla překonána již v pátý den trvání akce z celkových deseti. Zdravotníci v Kluži museli přesunout odběry dalších 300 dárců z důvodu nedostatku úložných kapacit.

„Jsme na kampaň velmi hrdí. Zmobilizovala řadu mladých lidí,“ řekl Stefana Guirgiu, PR manažer festivalu. Uvedl také, že organizátoři se nemusí obávat finanční ztráty, náklady na kampaň pokryjí sponzorské příspěvky místních úřadů a komerčních firem, včetně McDonald’s, KFCDurexu.

Kampaň vznikla v produkci agentury McCann Bukurešť Hlavní roli v ní zastává legenda transylvánského regionu – upír Dracula.


Klíčový vizuál s lordem Draculou.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)