Triad věří piknikářům s košíky

Agentura Triad pro značku ciderů Kingswood připravila putovní kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít nejlepší pikniková místa v Česku i v zahraničí a samozřejmě zviditelnit nový cider od Prazdroje.

Kampaň funguje následovně. Začátkem července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a blogerům piknikové koše plné dobrot a knih od Martinus.cz. Každý košík má své specifické jméno podle odrůdy jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí na Instagramu pomocí hashtagů, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na stránkách Kingswoodu. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.

Podstatou ovšem je, že než košík piknikář předá, opět ho pro další výletníky naplní jídlem a pitím. Triad ale věří, že lidé budou poctiví. „Samozřejmě se může stát, že někdo nebude chtít košík naplnit nebo nebude chtít košík vůbec. V tomto případě je v košíku uvedeno kontaktní číslo, na které se stačí ozvat a my se o košík dále postaráme,“ říká Helena Vavrdová, copywriterka z Triadu.

Zatím se nasbíralo 60 fotek z 28 pikniků. Košíky tak už procestovaly několik stovek kilometrů po Praze, Karlových Varech, Hradci Králové, Brně, Ostravě, ale i po jižních Čechách. „Byli bychom rádi, kdyby každý košík alespoň 5x vyměnil majitele, což je cca 100 předávek. Za úspěch budeme považovat 150 fotek s putovními košíky,“ upřesnila KPIs Vavrdová.

Proč se výrobci ciderů tento typ kampaně líbil, vysvětlil brand manažer značky Paul Reason lakonicky: „Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá.“


Hlavním efektem kampaně má být samozřejmě šíření instagramových fotek s piknikovým košem a nepřehlédnutelným logem cideru Kingswood.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist