Agentura Triad pro značku ciderů Kingswood připravila putovní kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít nejlepší pikniková místa v Česku i v zahraničí a samozřejmě zviditelnit nový cider od Prazdroje.
Kampaň funguje následovně. Začátkem července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a blogerům piknikové koše plné dobrot a knih od Martinus.cz. Každý košík má své specifické jméno podle odrůdy jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí na Instagramu pomocí hashtagů, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na stránkách Kingswoodu. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.
Podstatou ovšem je, že než košík piknikář předá, opět ho pro další výletníky naplní jídlem a pitím. Triad ale věří, že lidé budou poctiví. „Samozřejmě se může stát, že někdo nebude chtít košík naplnit nebo nebude chtít košík vůbec. V tomto případě je v košíku uvedeno kontaktní číslo, na které se stačí ozvat a my se o košík dále postaráme,“ říká Helena Vavrdová, copywriterka z Triadu.
Zatím se nasbíralo 60 fotek z 28 pikniků. Košíky tak už procestovaly několik stovek kilometrů po Praze, Karlových Varech, Hradci Králové, Brně, Ostravě, ale i po jižních Čechách. „Byli bychom rádi, kdyby každý košík alespoň 5x vyměnil majitele, což je cca 100 předávek. Za úspěch budeme považovat 150 fotek s putovními košíky,“ upřesnila KPIs Vavrdová.
Proč se výrobci ciderů tento typ kampaně líbil, vysvětlil brand manažer značky Paul Reason lakonicky: „Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá.“
Hlavním efektem kampaně má být samozřejmě šíření instagramových fotek s piknikovým košem a nepřehlédnutelným logem cideru Kingswood.