Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Superb odpálil českou raketu

Virální kampaň na nový model vozu Škoda Superb odstartovala čtyřmi spoty, ve kterých vzlétá známý žižkovský vysílač do vesmíru jako raketa. Celá kampaň k Superbu totiž pracuje s konceptem „Nekonečný prostor pro váš styl“ a přesmyčkou anglického space, které znamená jednak prostor a jednak vesmír.

Globální televizní spot „Intelligent Life“ si proto hraje s motivem mimozemské civilizace a internetová videa s žižkovským vysílačem jako raketou na tuto linku navazují. Podle zástupců Škody Auto má nový Superb technické vychytávky, které byly ještě donedávna k vidění maximálně ve vesmíru.

Virální spoty vzešly z dílny digitální agentury Mustard a režíroval je Lukáš Svoboda. Po dobu dvou hodin byly poskytnuty partnerským internetovým médiím, jako Blesk.cz, iDnes.cz, Novinky.cz nebo G.cz, a potom je agentura promovala na sociálních sítích. „Soudě podle širokého povědomí o kampani se nám tato taktika vyplatila,“ říká Ondřej Votoček, producent agentury Mustard, i když konkrétní KPIs například v počtu zhlédnutí stanoveny nejsou.

Reklama
ČEZ

Ale kde je auto?

Zajímavým momentem virální kampaně je, že se v ní ani jednou neobjeví samotný vůz. „Úkolem videí je budit v divákovi zvědavost a přivést ho na stránku českáraketa.cz. Spojení s produktem a jeho zobrazení podle nás v první úrovni nejsou třeba. Povědomí o novém modelu naopak zvedá již probíhající klasická produktová kampaň,“ pokračuje. Právě na interaktivním webu českáraketa.cz jsou prezentována hi-tech řešení vesmírnou formou.

A jak kreativce z Mustardu fígl s vysílačem vlastně napadl? „Vzhledem k tomu, že místa spojená s dobýváním kosmu v Česku nejsou, bylo nutné zapojit smysl pro nadsázku a vybrat pro lokální kampaň objekt, který vesmírný stroj alespoň nejvíce připomíná. Tím se stala žižkovská věž, která jako by jen čekala na povolení ke startu z centra Prahy 3,“ uzavírá Votoček.

V podobném duchu bude v září kampaň pokračovat, tentokrát na Superb Combi.


Spoty jsou vždy koncipovány jako náhodná videa, na kterých je zachycen start Žižkovského vysílače. Sází na wow efekt a šíření na sítích.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)