Peugeot: Rekordní Emotion Day 2015

Český dovozce automobilů Peugeot oznámil, že sedmý ročník jeho dvouměsíční roadshow Peugeot Emotion Day 2015 – a taky hlavní marketingové události značky v ČR – provázel mimořádný zájem návštěvníků a počet realizovaných testovacích jízd překročil stanovený cíl o 17 %. Většina testovacích vozů byla oba měsíce konání akce plně vytížena a celkem se uskutečnilo 5862 jízd, přičemž bylo najeto 211 tisíc kilometrů. „Organizačně náročná marketingová akce si vyžádala velké pracovní nasazení našeho týmu i celé koncesionářské sítě, ale výsledky předčily naše očekávání. Prodeje v červnu byly vynikající, a navíc jsme si vytvořili zásobu přes tisíc klientských objednávek,“ řekl ředitel značky v ČR Marco Venturini.

   

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)