Pedro, značka cukrovinek, která zažila socialismus, sametovou revoluci i rozpad Československa, má svou vlastní, první prodejnu v pražském OC Letňany. Kromě tradičních růžových žvýkaček s klukem v sombreru zde nabízí želatinové bonbony různých příchutí a tvarů. „Naše společnost už více než 8 let provozuje firemní prodejny s želé bonbony po celé Moravě – všechny pod názvem Ňami Ňami. Pedro prodejna je tak první svého druhu, od zbylých se liší designem i sortimentem,“ vysvětluje Barbora Krátká, marketingová manažerka Candy Plus Sweet Factory. Koncept prodejny staví na individuálním mixu bonbonů každého zákazníka, podobně jako tomu je v případě stánků s bonbony německé značky Haribo. „Cenu jsme se přitom snažili snížit na minimum, a proto zákazníkům nabízíme, že čím více bonbonů si namixují, tím méně platí,“ dodává Krátká. Design prodejny je podřízen retro stylu, od velkoformátových fotografií dětí laděných v nostalgickém duchu i s dobovými socialistickými doplňky až po klasické logo Pedra.