Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pedro otevřelo svou první prodejnu

Pedro, značka cukrovinek, která zažila socialismus, sametovou revoluci i rozpad Československa, má svou vlastní, první prodejnu v pražském OC Letňany. Kromě tradičních růžových žvýkaček s klukem v sombreru zde nabízí želatinové bonbony různých příchutí a tvarů. „Naše společnost už více než 8 let provozuje firemní prodejny s želé bonbony po celé Moravě – všechny pod názvem Ňami Ňami. Pedro prodejna je tak první svého druhu, od zbylých se liší designem i sortimentem,“ vysvětluje Barbora Krátká, marketingová manažerka Candy Plus Sweet Factory. Koncept prodejny staví na individuálním mixu bonbonů každého zákazníka, podobně jako tomu je v případě stánků s bonbony německé značky Haribo. „Cenu jsme se přitom snažili snížit na minimum, a proto zákazníkům nabízíme, že čím více bonbonů si namixují, tím méně platí,“ dodává Krátká. Design prodejny je podřízen retro stylu, od velkoformátových fotografií dětí laděných v nostalgickém duchu i s dobovými socialistickými doplňky až po klasické logo Pedra.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu