Reklama
Megaboard

GSK hledá mediálku

Britská farmaceutická společnost GlaxoSmithKline vyhlásila globální tendr na mediální agenturu, která bude zajišťovat plánování a nákup mediálního prostoru pro znač ky v divizi Consumer Healthcare. Ta pokrývá hlavní oblasti volně prodejných léků a produktů ústní a intimní hygieny, patří sem značky jako Panadol, Coldrex, SensodyneCorega. Odhadovaná hodnota kontraktu činí jednu miliardu liber. Závěrečné kolo výběrového procesu proti sobě postaví dvě agentury: PHD, která je součástí skupiny Omnicom a spravuje americký trh, a MediaCom, součást sítě WPP, která řídí nákup a plánování médií GSK celosvětově. Důvodem vyhlášení tendru je nedávné uzavření joint venture s konkurenční firmou Novartis.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále