Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GSK hledá mediálku

Britská farmaceutická společnost GlaxoSmithKline vyhlásila globální tendr na mediální agenturu, která bude zajišťovat plánování a nákup mediálního prostoru pro znač ky v divizi Consumer Healthcare. Ta pokrývá hlavní oblasti volně prodejných léků a produktů ústní a intimní hygieny, patří sem značky jako Panadol, Coldrex, SensodyneCorega. Odhadovaná hodnota kontraktu činí jednu miliardu liber. Závěrečné kolo výběrového procesu proti sobě postaví dvě agentury: PHD, která je součástí skupiny Omnicom a spravuje americký trh, a MediaCom, součást sítě WPP, která řídí nákup a plánování médií GSK celosvětově. Důvodem vyhlášení tendru je nedávné uzavření joint venture s konkurenční firmou Novartis.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)