Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Copy General mění svůj vizuální styl

Společnost Copy General provede na podzim radikální úpravu své vizuální identity. Cílem rebrandingu je akcentovat rozšíření původního záběru aktivit firmy a zpřehlednit komunikaci s různorodými skupinami zákazníků. Za novými vizuály stojí grafická designérka Olga BenešováJiří Karásek. Vizuální styl sjednocuje dosud roztříštěnou vizuální komunikaci pěti divizí společnosti (shop, plan, office, direct a data), čehož dosahuje třemi jednoduchými společnými prvky. Pro každou divizi také vznikl set ilustrací na míru.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)