Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama v médiích mírně vzrostla

V investicích do reklamního prostoru napříč mediatypy došlo k mírnému nárůstu. To ukazuje meziroční srovnání dat z monitoringu reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere, podle kterého došlo k pozitivní změně o 2,7 procenta. Tento nárůst lze připsat zejména nárůstu investic do reklamy v televizi, který meziročně činil 9,2 procenta.

Rádio a outdoorová reklama vykazovaly v meziročním srovnání prvního pololetí roku 2014 a 2015 spíš stabilní trend. K poklesu došlo v tisku, i když je podle Tomáše Hynčici z Admosphere tento pokles menší, než s jakým se print potýkal v poslední době.

Výraznější pokles data ukazují u internetové reklamy. Admosphere však upozorňuje, že se jedná jenom o data za display reklamu ze stránek monitorovaných projektem AdMonitoring.

Reklama
ČEZ

Táhne kosmetika a nápoje

K velmi malým změnám došlo v porovnání s loňským rokem v žebříčku největších zadavatelů inzerce v médiích. Na první příčce se i přesto, že podle ceníkových cen jeho investice poklesly, udržel Unilever ČR, následován společností L’Oréal.

K jedinému opravdu výraznému meziročnímu nárůstu investic do reklamy došlo v případě Penny MarketuAlzy.cz.

Pokud se podíváme na data o největších inzertních zadavatelích jenom z letošního května, je na prvním místě opět Unilever, následován Plzeňským PrazdrojemKarlovarskými minerálními vodami. Karlovarské minerálky přitom v porovnání s loňským květnem své investice do reklamy zdvojnásobily.

 

 

 

T

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)