Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Při výběru mobilu dáme nejvíc na technické parametry

Soukromý mobil má 97 % internetové populace, víc mladší generace. Služebním přístrojem disponuje 22 %, spíš muži, lidé ve středním věku a s vyšším vzděláním.

Při výběru nového mobilu se nejčastěji řídíme informacemi od přátel a blízkých (65 %), porovnáním na srovnávačích (61 %) nebo informacemi na stránkách specializovaných na mobilní telefony (58 %). Muži a mladší generace by informace spíš vyhledávali na internetu, ženy by se spíš poptaly u přátel a známých. Největší roli při výběru mobilu hrají technické parametry telefonu.

Mezi třemi nedůležitějšími faktory je uvedlo 79 % internetové populace. Následuje značka telefonu (54 %), recenze (52 %), zkušenosti přátel a blízkých (46 %), design (38 %) a další. Pokud se ptáme na značky eventuálně nového mobilu, nejvíc se uvažuje o značce Samsung (42 %). Následují značky Nokia/Microsoft (31 %), Sony Ericsson (14 %), Apple (10 %), LG (10 %), Huawei (10 %) a další. U mladých jsou oblíbenější značky Samsung, Sony Ericsson, Apple nebo HTC. Starší generace by naopak nejvíc uvažovala o značce Nokia/Microsoft.

Reklama
Abovalve

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)