Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Premiéra ShopExpo přitáhla na dva tisíce lidí

V pátek 5. června dospěla do finále dvoudenní konference zaměřená na e-commerce pořádaná společností NetDirect a agenturouDark Side s počtem více než 2100 registrovaných návštěvníků. Organizátory vysněného počtu 2300 lidí tak sice nedosáhla, i tak však vyjádřil Marcel Krška z pořádajícíNetDirect Ostrava na neformální open party spokojenost. Druhého ročníku – 2016 – se však e-shopisté nedočkají, zatím je záměr zopakovat ShopExpo za tři až čtyři roky, určitě však opět v unikátních prostorech ostravského Gongu.

Ve dvou sálech a pěti učebnách, které doslova praskaly ve švech, se vystřídalo více než 60 řečníků včetně zahraničních hostů, konferencí provázel Miloš Čermák, šéfredaktor iHned.cz. Před početným publikem vystoupili např. CEO a spoluzakladatel Social Bakers Jan Řežáb a jeho kolega head of R&D Josef Šlerka, David Špinar, head of performance Googlu, Tomáš Jindříšek z Dark Side či zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková a spousta dalších. První den konference byl zakončen koncertem kapel Buty a Mňága a Žďorp. Palec nahoru patří organizátorům za přípravu akce a dopravu účastníků na i z konference. To nejzajímavější z programu ShopExpa příště – v M&M 25.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)