Premiéra ShopExpo přitáhla na dva tisíce lidí

V pátek 5. června dospěla do finále dvoudenní konference zaměřená na e-commerce pořádaná společností NetDirect a agenturouDark Side s počtem více než 2100 registrovaných návštěvníků. Organizátory vysněného počtu 2300 lidí tak sice nedosáhla, i tak však vyjádřil Marcel Krška z pořádajícíNetDirect Ostrava na neformální open party spokojenost. Druhého ročníku – 2016 – se však e-shopisté nedočkají, zatím je záměr zopakovat ShopExpo za tři až čtyři roky, určitě však opět v unikátních prostorech ostravského Gongu.

Ve dvou sálech a pěti učebnách, které doslova praskaly ve švech, se vystřídalo více než 60 řečníků včetně zahraničních hostů, konferencí provázel Miloš Čermák, šéfredaktor iHned.cz. Před početným publikem vystoupili např. CEO a spoluzakladatel Social Bakers Jan Řežáb a jeho kolega head of R&D Josef Šlerka, David Špinar, head of performance Googlu, Tomáš Jindříšek z Dark Side či zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková a spousta dalších. První den konference byl zakončen koncertem kapel Buty a Mňága a Žďorp. Palec nahoru patří organizátorům za přípravu akce a dopravu účastníků na i z konference. To nejzajímavější z programu ShopExpa příště – v M&M 25.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia