V roce 2014 otevřelo svou pobočku v Praze 12 mezinárodních maloobchodníků. Převážná většina značek se pohybuje v sektoru módy, sportovního oblečení, bot a doplňků. Zatímco dříve značky vstupovaly na český trh přes multibrandové obchody, dnes otvírají monobrandové prodejny. Vyplývá to z analýzy společnosti CBRE, která poskytuje strategické poradenství a prodeje v oblasti realit. Podle ní také jedna polovina maloobchodníků cenově cílí na střední segment, druhá polovina na segment vyšší. I když je Praha z hlediska vstupu nových značek na trh celosvětově na 38. místě, stojí z tohoto pohledu na stejné úrovni jako Londýn, Madrid, Mnichov nebo Vídeň a umístila se před Barcelonou, Římem nebo Milánem, kam v loňském roce zamířila přibližně jen polovina mezinárodních značek. Zatímco celosvětově jsou nejaktivnější značky z USA (26 %), které následují Itálie (14 %), Velká Británie (11 %), Francie (10 %) a Španělsko (6 %), v Česku značnou aktivitu projevují například německé firmy, které mají k českému trhu poměrně blízko – v roce 2014 v Praze otevřeli svou prodejnu hned tři německé značky (21 %).