Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Praha je stále atraktivní pro světové brandy

V roce 2014 otevřelo svou pobočku v Praze 12 mezinárodních maloobchodníků. Převážná většina značek se pohybuje v sektoru módy, sportovního oblečení, bot a doplňků. Zatímco dříve značky vstupovaly na český trh přes multibrandové obchody, dnes otvírají monobrandové prodejny. Vyplývá to z analýzy společnosti CBRE, která poskytuje strategické poradenství a prodeje v oblasti realit. Podle ní také jedna polovina maloobchodníků cenově cílí na střední segment, druhá polovina na segment vyšší. I když je Praha z hlediska vstupu nových značek na trh celosvětově na 38. místě, stojí z tohoto pohledu na stejné úrovni jako Londýn, Madrid, Mnichov nebo Vídeň a umístila se před Barcelonou, Římem nebo Milánem, kam v loňském roce zamířila přibližně jen polovina mezinárodních značek. Zatímco celosvětově jsou nejaktivnější značky z USA (26 %), které následují Itálie (14 %), Velká Británie (11 %), Francie (10 %) a Španělsko (6 %), v Česku značnou aktivitu projevují například německé firmy, které mají k českému trhu poměrně blízko – v roce 2014 v Praze otevřeli svou prodejnu hned tři německé značky (21 %).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)