Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nadace O2 podpoří mladé lidi

Nadace O2 spouští nový program SmartUp, zaměřený na lidi ve věku od 15 do 26 let, který finančně podpoří originální veřejně prospěšné projekty. Součástí programu budou vzdělávací kurzy, které by měly mladým lidem usnadnit vstup na pracovní trh. Projekt bude provázet mediální kampaň, jejímž cílem je přimět mladou generaci k tomu, aby se nebála vzít věci do svých rukou. Kreativní koncept, využívající pixelovou grafiku, vytvořila interní agentura O2, komunikace se objeví na internetu a v tištěných médiích. Hlavními hrdiny jsou Hanka a Karel, jejichž projekty Nadace O2 v minulosti podpořila. Oba v loňském roce působili také jako nadační ambasadoři a pomáhali ostatním mladým lidem s realizací projektů na podporu komunity. Systém získávání grantů je postupný a v nejvyšší úrovni mohou žadatelé dosáhnout i na částku 100 tisíc korun. Uchazeči mohou své nápady přihlásit do konce června na stránkách www.o2smartup.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)