Nadace O2 spouští nový program SmartUp, zaměřený na lidi ve věku od 15 do 26 let, který finančně podpoří originální veřejně prospěšné projekty. Součástí programu budou vzdělávací kurzy, které by měly mladým lidem usnadnit vstup na pracovní trh. Projekt bude provázet mediální kampaň, jejímž cílem je přimět mladou generaci k tomu, aby se nebála vzít věci do svých rukou. Kreativní koncept, využívající pixelovou grafiku, vytvořila interní agentura O2, komunikace se objeví na internetu a v tištěných médiích. Hlavními hrdiny jsou Hanka a Karel, jejichž projekty Nadace O2 v minulosti podpořila. Oba v loňském roce působili také jako nadační ambasadoři a pomáhali ostatním mladým lidem s realizací projektů na podporu komunity. Systém získávání grantů je postupný a v nejvyšší úrovni mohou žadatelé dosáhnout i na částku 100 tisíc korun. Uchazeči mohou své nápady přihlásit do konce června na stránkách www.o2smartup.cz.