Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na zahradě chceme hlavně rajčata

Přibližně dvě třetiny internetové populace (67 %) mají vlastní zahradu nebo mají možnost zahradu využívat jako vlastní. Zahradnické potřeby (jako jsou sazeničky, květiny, či zemina) pak nakupují o něco častěji přímo v zahradnictví (24 %) než ve velkých hobby marketech (18 %). Oba hlavní zdroje potřeb pro zahradničení pak využívá 17 %. Pokud se podíváme, jak vlastníci své zahradní plochy využívají, zjistíme, že celkově (ve 40 %) preferují rozmanitost (tedy obsahují jak trávník a okrasné plochy, tak i záhony s ovocem a zeleninou). Převládající trávník pouze s okrasnými plochami květin a keřů najdeme na 31 % českých zahrad, pouze trávník na 14 % zahrad, a pouze záhonky na 12 % zahrad. Zatímco ženy popisují své zahrady častěji (48 %) jako rozmanité (trávník, okrasné plochy i záhony s ovocem a zeleninou), podle mužů najdeme na jejich zahradách sice trávník a okrasné plochy (53 %), ale po záhoncích bychom se koukali marně (anebo muži záhonky přehlížejí?) Plodinou, bez které se neobejdeme, jsou rajčata. Ta by scházela 29 % vlastníkům zahrad.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)