Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mediaresearch se mění na Nielsen Admosphere

S účinností od 1. června 2015 mění výzkumná agentura Mediaresearch svůj název na Nielsen Admosphere Spolu s tím mění i své logo a další brandové prvky. Agentura se vloni v červenci stala členem holdingu Nielsen, poté co AC Nielsen Netherlands odkoupil 51% podíl v Mediaresearch. „Nová identita tak vyjadřuje partnerství nadnárodní i místní složky joint venture,“ říká Michal Jordan, místopředseda představenstva společnosti. Více o rebrandingu v příštím vydání M&M.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)