ČSPS zesiluje prevenci

Český svaz pivovarů a sladoven (ČSPS) v rámci svých aktivit na podporu zodpovědné konzumace alkoholu úspěšně dokončil první fázi dlouhodobého projektu „Člověče, nezlob se“, jehož cílem je vzdělávat zaměstnance v maloobchodě, aby neprodávali alkohol mladistvým. V rámci tohoto projektu, který je v současnosti realizován ve spolupráci s obchodními řetězci CoopKaufland, bylo s využitím instruktážních videí a dalších materiálů proškoleno přes šest tisíc pokladních a vedoucích prodejen. V letošním roce podpořilo tuto aktivitu také ministerstvo zdravotnictví, které se problematice prevence alkoholu u mladistvých dlouhodobě věnuje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)