ČEZ „mobilizoval“ svůj web

Elektrárenská společnost ČEZ představila novou podobu svého webu, která má být především reakcí na výrazné změny v konzumaci informací. Hlavním úkolem redesignu bylo vyjít vstříc rostoucímu počtu uživatelů využívajících mobilní telefony i tablety a také jasně oddělit informace o společnosti ČEZ od prodejní části jejího webu. Změny struktury tak doznala především jeho produktová část. Tým on-line komunikace skupiny na redesignu pracoval s podporou výzkumů a dat o chování zákazníků celý půlrok. „Lidé potřebují informace přesně v okamžiku, kdy své záležitosti skutečně řeší. Proto roste počet přístupů k našim webovým stránkám z mobilních telefonů a tabletů. Nová verze je zárukou, že klient na svém mobilním zařízení dostane stejné informace jako na stolním počítači,“ říká k tomu Pavel Foršt, vedoucí on-line komunikace Skupiny ČEZ.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet