Agent Trojan ve výloze

Mobilní operátor T-Mobile připravil pro svou prodejnu v OC Nový Smíchov ve spolupráci s agenturou Proboston Creative digitální instalaci do výlohy. Cílem je odlišit se v obchodním centru od ostatních výloh se statickými médii. Animace zobrazuje krátkou scénku zaměřenou na komunikovaný produkt Internet bez drátu. Diváky láká tvář kampaně Ivan Trojan. Imitaci okenního rámu a okenic vytváří doprovodný polep. Technologie je založena na projekci na velmi krátkou vzdálenost. Animace je natočena na greenscreen a doplňuje ji 3D model bytu. Společnost Ugo! Media zajistila řešení projektoru a instalaci fólií.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk