Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vazba nás baví

Když se svého času na poradě Adrianu Sarbuovi snažilo těch několik statečných z managementu TV Nova vymluvit nasazení turecké telenovely „Tisíc a jedna noc“ s tím, že na české diváky nebude fungovat, Sarbu prohlásil: „Co mi to říkáte? Já to vím líp, já žiju už tři sta let.“ K dokreslení atmosféry na Nově dodávám, že se nikdo neodvážil zasmát, protože nebylo jasné, zda to náhodou nemyslí vážně. Mysteriózní rumunský zjev vládnoucí všem z horního patra oranžerie si totiž mohl myslet cokoli, včetně toho, že je vtělením knížete Draculy. Patří k dynamice změny systému, že spousta velkých projektů skončila nějakým šméčkem – první Nova arbitráží, druhá Nova neskutečnými akcemi typu Mediafax a nyní i bývalým ředitelem Novy v rumunské vazbě. Pro marketéry je oslabení Novy příležitostí, pro diváky zprávou horší. Tak nebo tak, Nova nás baví.

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)