Reklama
Megaboard

Valkýra Schorle

Chladná krasavice s dokonalou tváří, otočí se kolem své osy ve víru průsvitných šatů, rozdrtí rukou jablko, až z něj tryská šťáva, a pak řekne: „Říkej mi Mattoni Schorle.“ Napsal jsem kdysi pro jeden magazín reportáž z Bugsy’s baru o rozličných koktejlech. Legendární barman mě zasvětil do tajemství – existují přesné typy lidí, kteří si dávají přesné typy koktejlů. Jemné ženy – asistentky jsou Cosmopolitan, zkušené manažerky Manhattan. Sofistikovaní muži si dávají sofistikované koktejly, ti přímí si to dávají nemíchané a straight up. Požádal jsem ho, ať určí koktejl pro mě, a namíchal mi Godfather – whisky s amaretem! Takže různé drinky představují různé lidi, a bude to platit i o nealku. Kdo je Schorle? Určitě nepřístupná germánská kráska, která si vás prohlíží, pak natáhne ruku a jedním stiskem vám rozdrtí… Inu, bez znalosti němčiny, jediné, co se spotřebiteli pojí se jménem, jsou kulturní asociace.

Jakub Horák, producent

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále