Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Valkýra Schorle

Chladná krasavice s dokonalou tváří, otočí se kolem své osy ve víru průsvitných šatů, rozdrtí rukou jablko, až z něj tryská šťáva, a pak řekne: „Říkej mi Mattoni Schorle.“ Napsal jsem kdysi pro jeden magazín reportáž z Bugsy’s baru o rozličných koktejlech. Legendární barman mě zasvětil do tajemství – existují přesné typy lidí, kteří si dávají přesné typy koktejlů. Jemné ženy – asistentky jsou Cosmopolitan, zkušené manažerky Manhattan. Sofistikovaní muži si dávají sofistikované koktejly, ti přímí si to dávají nemíchané a straight up. Požádal jsem ho, ať určí koktejl pro mě, a namíchal mi Godfather – whisky s amaretem! Takže různé drinky představují různé lidi, a bude to platit i o nealku. Kdo je Schorle? Určitě nepřístupná germánská kráska, která si vás prohlíží, pak natáhne ruku a jedním stiskem vám rozdrtí… Inu, bez znalosti němčiny, jediné, co se spotřebiteli pojí se jménem, jsou kulturní asociace.

Jakub Horák, producent

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)