Reklama
Megaboard

V práci komentujeme, na ulici fotíme

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Kromě aktivit, které jsou respondenti zvyklí provádět on-line, se Mindreader dále dotazuje i na místo, kde respondenti danou aktivitu obvykle vykonávají. Aktuálně jsme se zaměřili na dvě aktivity typické pro sociální sítě – psaní statusů, resp. komentářů, a zveřejňování fotografií. V grafu je tentokrát vždy uvedeno, kolik procent respondentů z těch, kteří danou aktivitu vykonávají alespoň jednou měsíčně, ji provádí na konkrétním místě. Samozřejmostí je, že prakticky všichni se oběma aktivitám věnují doma. Při pohledu na další výsledky je ale jasné, že podstatná část on-line populace si zvykla být na sociálních sítích aktivní naprosto nezávisle na své aktuální poloze. Místa, kde výrazněji převládá buď jeden, nebo druhý typ aktivity, jsou potom zaměstnání a ulice. Zatímco v práci si daleko častěji krátíme čas přispíváním na sociální sítě prostřednictvím statusů či komentářů, při volném pohybu po našem okolí podstatně častěji volíme příspěvky v podobě fotografií.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále