V práci komentujeme, na ulici fotíme

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Kromě aktivit, které jsou respondenti zvyklí provádět on-line, se Mindreader dále dotazuje i na místo, kde respondenti danou aktivitu obvykle vykonávají. Aktuálně jsme se zaměřili na dvě aktivity typické pro sociální sítě – psaní statusů, resp. komentářů, a zveřejňování fotografií. V grafu je tentokrát vždy uvedeno, kolik procent respondentů z těch, kteří danou aktivitu vykonávají alespoň jednou měsíčně, ji provádí na konkrétním místě. Samozřejmostí je, že prakticky všichni se oběma aktivitám věnují doma. Při pohledu na další výsledky je ale jasné, že podstatná část on-line populace si zvykla být na sociálních sítích aktivní naprosto nezávisle na své aktuální poloze. Místa, kde výrazněji převládá buď jeden, nebo druhý typ aktivity, jsou potom zaměstnání a ulice. Zatímco v práci si daleko častěji krátíme čas přispíváním na sociální sítě prostřednictvím statusů či komentářů, při volném pohybu po našem okolí podstatně častěji volíme příspěvky v podobě fotografií.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen