Snickers má novou OOH kampaň

Značka Snickers uvedla zábavnou kampaň, rozvíjející její globální komunikační koncept. Leitmotivem jsou absurdní omyly v ulicích New Yorku, na které upozorňuje nálepkami s upraveným sloganem: Když jsi hladový, děláš chyby. Kampaň vznikla již tradičně pod záštitou agentury BBDO New York. Kreativci týdny prohledávali Manhattan a Brooklyn, aby našli různá nelogická označení a konstrukční chyby. Ty následně propojili s konceptem tyčinky Snickers a označili jejich nálepkami s příslušným sloganem. Několik dní po uvedení iniciativy společnost čelila obviněním z vandalismu. Reklamní agentura však vyvrátila skutečnost, že by se jednalo o ilegální guerillovou kampaň. „Nálepky byly umístěny pouze během krátké doby, kterou jsme potřebovali na zachycení reakcí kolemjdoucích lidí. Následně byly odstraněny,“ uvedla agentura BBDO pro Adweek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)