Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Snickers má novou OOH kampaň

Značka Snickers uvedla zábavnou kampaň, rozvíjející její globální komunikační koncept. Leitmotivem jsou absurdní omyly v ulicích New Yorku, na které upozorňuje nálepkami s upraveným sloganem: Když jsi hladový, děláš chyby. Kampaň vznikla již tradičně pod záštitou agentury BBDO New York. Kreativci týdny prohledávali Manhattan a Brooklyn, aby našli různá nelogická označení a konstrukční chyby. Ty následně propojili s konceptem tyčinky Snickers a označili jejich nálepkami s příslušným sloganem. Několik dní po uvedení iniciativy společnost čelila obviněním z vandalismu. Reklamní agentura však vyvrátila skutečnost, že by se jednalo o ilegální guerillovou kampaň. „Nálepky byly umístěny pouze během krátké doby, kterou jsme potřebovali na zachycení reakcí kolemjdoucích lidí. Následně byly odstraněny,“ uvedla agentura BBDO pro Adweek.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)