Prima spolupracuje s Bus TV

Televize PrimaBus TV se domluvily na vzájemné spolupráci při sdílení zábavného obsahu. V rámci Bus TV, která je provozována na 882 LCD obrazovkách v rámci veřejné hromadné dopravy v České republice, se mohou nově cestující těšit na sezonní recepty a vědomostní kvízy, které pro ně připraví televize Prima.

„Naším cílem je zpříjemnit lidem cestování a přinést jim zábavu během cesty. Proto jsem rád, že můžeme spolupracovat s TV Prima, která nabízí u televizních obrazovek zábavu pro celou rodinu. Věřím, že cestujícím společně rozšíříme obzory v kuchyni a přineseme jim nové znalosti,“ říká ke spolupráci Zdeněk Kříž, managing partner Bus TV.

Nové spoty se budou objevovat každé dva týdny. V autobusech se objeví recepty, které pro ně připravil web Prima Fresh. Vědomostní kvízy zase budou otázkami odkazovat na dokumentární tvorbu vysílanou v rámci Prima Zoom. LCD obrazovky v MHD provozuje společnost TTV LCD. Tato Bus TV funguje ve 26 městech a devíti krajích.

Na 882 obrazovkách osloví měsíčně až 1,02 milionu unikátních cestujících. Videa společnost umísťuje bez zvukové stopy v rozlišeních 16 : 9 či 4 : 3.

Aktualizace jednotlivých spotů probíhají ve dvou periodách, jednou týdně nebo jednou měsíčně.

Podle průzkumů tráví cestující jízdou do práce a z práce či za nákupy v průměru 10 až 15 minut denně. Digitální médium dokáže u cestujících vyvolat během cesty větší zájem než tištěný formát a umožňuje využít kreativitu tvůrců.


Prima v MHD zacílí na cestující mimo jiné prostřednictvím kvízů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia