Reklama

Prima spolupracuje s Bus TV

Televize PrimaBus TV se domluvily na vzájemné spolupráci při sdílení zábavného obsahu. V rámci Bus TV, která je provozována na 882 LCD obrazovkách v rámci veřejné hromadné dopravy v České republice, se mohou nově cestující těšit na sezonní recepty a vědomostní kvízy, které pro ně připraví televize Prima.

„Naším cílem je zpříjemnit lidem cestování a přinést jim zábavu během cesty. Proto jsem rád, že můžeme spolupracovat s TV Prima, která nabízí u televizních obrazovek zábavu pro celou rodinu. Věřím, že cestujícím společně rozšíříme obzory v kuchyni a přineseme jim nové znalosti,“ říká ke spolupráci Zdeněk Kříž, managing partner Bus TV.

Nové spoty se budou objevovat každé dva týdny. V autobusech se objeví recepty, které pro ně připravil web Prima Fresh. Vědomostní kvízy zase budou otázkami odkazovat na dokumentární tvorbu vysílanou v rámci Prima Zoom. LCD obrazovky v MHD provozuje společnost TTV LCD. Tato Bus TV funguje ve 26 městech a devíti krajích.

Reklama

Na 882 obrazovkách osloví měsíčně až 1,02 milionu unikátních cestujících. Videa společnost umísťuje bez zvukové stopy v rozlišeních 16 : 9 či 4 : 3.

Aktualizace jednotlivých spotů probíhají ve dvou periodách, jednou týdně nebo jednou měsíčně.

Podle průzkumů tráví cestující jízdou do práce a z práce či za nákupy v průměru 10 až 15 minut denně. Digitální médium dokáže u cestujících vyvolat během cesty větší zájem než tištěný formát a umožňuje využít kreativitu tvůrců.


Prima v MHD zacílí na cestující mimo jiné prostřednictvím kvízů.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka