Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pavel Šíma

Pavel Šíma

CBDO, RobertNemec.com

1. Jaké značky byste si vzal na pustý ostrov?

Asi Virgin. Včetně Richarda Bransona. Protože bychom spolu z ničeho vybudovali aerolinku a odletěli zpět domů.

Reklama
MMcite

2. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Vymyslel jsem příšerně dlouhý a komplikovaný facebookový post, se kterým chci útočit na stovky lajků. Těsně před usnutím mě napadlo, kolik asi tak procent si z toho copy budu ráno pamatovat.

3. Kolik jste dnes viděl reklam? Která byla nejlepší?

Zatím jsem jich moc neviděl, ale slyšel spoustu v rádiu a na Spotify. Žeru toho chlápka na Spotify. Jen je to pro ně asi trochu kontraproduktivní. Do placené verze nikdy nepůjdu, protože bych se připravil o jeho vtipné hlášky.

4. Z čeho máte momentálně strach?

Nebojím se absolutně ničeho. Nerozhodila mě padající lavina, ani když mě v Libanonu unesl Hizballáh. Moje jediná obava je, že umřu dřív, než stihnu vykonat vše, co mám v plánu, a všechno to, co ještě ani v plánu nemám. Což se nevyhnutelně stane. Z čehož plyne, že život je tak trochu nesmyslný.

10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Od té doby, co jsem si pořídil polohovatelnou workstation, dělám skoro všechno ve stoje. Kromě čtení. M&M konzumuji při kafi na sedačce.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu