Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

KitKat mění název na YouTube Break

Technologický gigant Google prohlubuje partnerství se společností Nestlé. Tyčinky KitKat se dočasně přejmenují na YouTube Break, limitovaná edice 600 tisíc balení bude dostupná ve Velké Británii a Irsku. Značka KitKat působí na trhu již 80 let a půjde o historicky největší zásah do jejího obalového designu. Kampaň navazuje na slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ a vychází z předpokladu, že lidé rádi odpočívají právě při sledování krátkých videí. Nestlé na oplátku získá přístup k nejsledovanějším spotům na YouTube. Zadáním hesla „YouTube my break“ do hlasového vyhledávání Googlu se na obrazovkách smartphonů zobrazí seznam populárních videí, která dokážou pobavit i během krátké pauzy. Partnerství společností začalo v roce 2013, kdy Google uvedl svůj nejnovější operační systém Android 4.4 KitKat.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)