KitKat mění název na YouTube Break

Technologický gigant Google prohlubuje partnerství se společností Nestlé. Tyčinky KitKat se dočasně přejmenují na YouTube Break, limitovaná edice 600 tisíc balení bude dostupná ve Velké Británii a Irsku. Značka KitKat působí na trhu již 80 let a půjde o historicky největší zásah do jejího obalového designu. Kampaň navazuje na slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ a vychází z předpokladu, že lidé rádi odpočívají právě při sledování krátkých videí. Nestlé na oplátku získá přístup k nejsledovanějším spotům na YouTube. Zadáním hesla „YouTube my break“ do hlasového vyhledávání Googlu se na obrazovkách smartphonů zobrazí seznam populárních videí, která dokážou pobavit i během krátké pauzy. Partnerství společností začalo v roce 2013, kdy Google uvedl svůj nejnovější operační systém Android 4.4 KitKat.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)