Výrobce lihovin a likérů Stock Plzeň-Božkov spouští novou reklamní kampaň na podporu značky Božkov.
Jako první budou uvedeny dva televizní spoty pro produkty Božkov Originál a Božkov Peprmint, roli ambasadora značky zastává herec Jiří Macháček.
Klipy se postupně objeví ve vysílání TV Prima, TV Nova, TV Óčko a TV Barrandovdostupné budou i on-line na portálech Novinky.cz, Stream.cz a YouTube.
V hledáčku je mladá generace
Cílem kampaně je zlepšit image značky zejména u mladých lidí. „Novými televizními spoty chceme značku Božkov přiblížit také mladším spotřebitelům. Především těm, kteří se nebojí být sami sebou, nedělají kompromisy a volí produkt, který jim chutná nejvíce,“ uvádí senior brand manažerka značky Božkov Gabriela Adámková. „Naším cílem je posílit vnímání značek Božkov Originál a Božkov Peprmint, aby ve chvílích, kdy se spotřebitel rozhoduje, co bude pít, byl právě Božkov preferovanou volbou,“ dodává.
Za kreativním návrhem a realizací kampaně stojí agentura Made by Vaculik, komunikační koncept nese název „Vždycky sám sebou“.
Centrálním motivem televizních reklam bude kontrast luxusnějšího prostředí s lidovou klasikou, přičemž důraz bude kladen na bourání stereotypů. Jeden ze spotů se odehrává v baru, kde si skupinka přátel při setkání s Jiřím Macháčkem objednává stejné pití jako má on, tedy Božkov Originál. Neskrývají překvapení, že u populárního herce čekali jiný typ drinku. Režie obou spotů se ujal Tomáš Řehořek, produkci zajistila Armada Films.
Součástí kampaně budou také produktové vizuály, podpora v místech prodeje a on-line kampaň, kterou značka odhalí v nejbližších týdnech. V přípravě jsou rovněž komunikační aktivity související s letními festivaly.
Režisér Tomáš Řehořek při natáčení spotů.