Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jiří Macháček tváří spotů Božkov

Výrobce lihovin a likérů Stock Plzeň-Božkov spouští novou reklamní kampaň na podporu značky Božkov.

Jako první budou uvedeny dva televizní spoty pro produkty Božkov Originál a Božkov Peprmint, roli ambasadora značky zastává herec Jiří Macháček.

Klipy se postupně objeví ve vysílání TV Prima, TV Nova, TV ÓčkoTV Barrandovdostupné budou i on-line na portálech Novinky.cz, Stream.cz a YouTube.

Reklama
ČEZ

V hledáčku je mladá generace

Cílem kampaně je zlepšit image značky zejména u mladých lidí. „Novými televizními spoty chceme značku Božkov přiblížit také mladším spotřebitelům. Především těm, kteří se nebojí být sami sebou, nedělají kompromisy a volí produkt, který jim chutná nejvíce,“ uvádí senior brand manažerka značky Božkov Gabriela Adámková. „Naším cílem je posílit vnímání značek Božkov Originál a Božkov Peprmint, aby ve chvílích, kdy se spotřebitel rozhoduje, co bude pít, byl právě Božkov preferovanou volbou,“ dodává.

Za kreativním návrhem a realizací kampaně stojí agentura Made by Vaculik, komunikační koncept nese název „Vždycky sám sebou“.

Centrálním motivem televizních reklam bude kontrast luxusnějšího prostředí s lidovou klasikou, přičemž důraz bude kladen na bourání stereotypů. Jeden ze spotů se odehrává v baru, kde si skupinka přátel při setkání s Jiřím Macháčkem objednává stejné pití jako má on, tedy Božkov Originál. Neskrývají překvapení, že u populárního herce čekali jiný typ drinku. Režie obou spotů se ujal Tomáš Řehořek, produkci zajistila Armada Films.

Součástí kampaně budou také produktové vizuály, podpora v místech prodeje a on-line kampaň, kterou značka odhalí v nejbližších týdnech. V přípravě jsou rovněž komunikační aktivity související s letními festivaly.

Režisér Tomáš Řehořek při natáčení spotů.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)