Granko startuje Instagram ke Dni matek

Nejprodávanější značka instantního kakaa v České republice Granko nově spustila účet na Instagramu pro Česko a Slovensko. Kampaň #TakMoc ke Dni matek má společnosti pomoci k první aktivaci fanoušků a připravila ji agentura Triad Advertising, která zajišťuje celou digitální komunikaci značky. Granko se snaží vzbudit zájem mladších ročníků, a proto vyhodnotilo Instagram jako ideální komunikační kanál. „Celý rok maminky připravují Granko dětem. Proto jsme si pro naši první instagramovou akci vybrali právě Den matek. Stačí, když se vyfotíte s rozpaženýma rukama, ukážete, jak moc máte svoji maminku rádi, a přidáte hashtag #TakMoc. My se postaráme, aby obrázek i s přáním mamince došel do schránky,“ řekla Lucie Saláková, brand manažerka značky Granko.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen