Financial Times uvádí nový reklamní systém

Britský list The Financial Times oznámil, že ukončuje testy a přechází k ostrému provozu nového systému prodeje bannerů. Inzerentům nabídne prodej reklamního prostoru na základě CPH (cost per hour) metriky, vyvinuté společností Chartbeat. Prvními klienty mají být MicrosoftiShares. Cost per hour je cena za hodinu času, kterou čtenáři stráví na stránce s reklamou. Systém zaznamená jen časové rozpětí aktivního prohlížení stránek. Doba, kdy má uživatel otevřené okno v prohlížeči, se nezapočítá. Inzerenti zaplatí za interakci se stránkou přesahující pět sekund. Z testů totiž vyplynulo, že po daném časovém úseku stoupá šance, že si uživatel zhlédnutou reklamu zapamatuje, až o 50 procent. „Zadavatelé CPH kampaní získají o 10 procent více času v porovnání s kampaněmi CPT (cost per thousand) při totožných nákladech,“ uvedl pro portál Drum Marketing Dominic Good, advertising sales director Financial Times.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC