Britský list The Financial Times oznámil, že ukončuje testy a přechází k ostrému provozu nového systému prodeje bannerů. Inzerentům nabídne prodej reklamního prostoru na základě CPH (cost per hour) metriky, vyvinuté společností Chartbeat. Prvními klienty mají být Microsoft a iShares. Cost per hour je cena za hodinu času, kterou čtenáři stráví na stránce s reklamou. Systém zaznamená jen časové rozpětí aktivního prohlížení stránek. Doba, kdy má uživatel otevřené okno v prohlížeči, se nezapočítá. Inzerenti zaplatí za interakci se stránkou přesahující pět sekund. Z testů totiž vyplynulo, že po daném časovém úseku stoupá šance, že si uživatel zhlédnutou reklamu zapamatuje, až o 50 procent. „Zadavatelé CPH kampaní získají o 10 procent více času v porovnání s kampaněmi CPT (cost per thousand) při totožných nákladech,“ uvedl pro portál Drum Marketing Dominic Good, advertising sales director Financial Times.