Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Financial Times uvádí nový reklamní systém

Britský list The Financial Times oznámil, že ukončuje testy a přechází k ostrému provozu nového systému prodeje bannerů. Inzerentům nabídne prodej reklamního prostoru na základě CPH (cost per hour) metriky, vyvinuté společností Chartbeat. Prvními klienty mají být MicrosoftiShares. Cost per hour je cena za hodinu času, kterou čtenáři stráví na stránce s reklamou. Systém zaznamená jen časové rozpětí aktivního prohlížení stránek. Doba, kdy má uživatel otevřené okno v prohlížeči, se nezapočítá. Inzerenti zaplatí za interakci se stránkou přesahující pět sekund. Z testů totiž vyplynulo, že po daném časovém úseku stoupá šance, že si uživatel zhlédnutou reklamu zapamatuje, až o 50 procent. „Zadavatelé CPH kampaní získají o 10 procent více času v porovnání s kampaněmi CPT (cost per thousand) při totožných nákladech,“ uvedl pro portál Drum Marketing Dominic Good, advertising sales director Financial Times.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu