Coca-Cola volá #hophophop

Coca-Cola, oficiální partner Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, spustila aktivační virální kampaň #hop­hophop, která motivuje české fanoušky, aby podpořili národní tým natočením kreativního videa na téma Kdo neskáče, není Čech. Výzvu nastartovali na sociálních sítích nejpopulárnější čeští blogeři a youtu­beři, následováni např. Leošem Marešem, Simonou Krainovou či Agátou Prachařovou. Nově se #hophophop challenge propojí i s TV spotem Coca-Cola na podporu mistrovství, který je již on air na ČT, TV Nova a TV Prima. „Abychom výzvu posílili, aktivovali jsme také skákací platformu v hokejové fanzóně O2 a skákací hologram v galerii Harfa v Praze, jehož projekce ve 3D zobrazuje členy českého hokejového týmu, kteří vybízejí fanoušky ke skákání a podpoře #hophop­hop“, říká manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Kateřina Eliášová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist