Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola volá #hophophop

Coca-Cola, oficiální partner Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, spustila aktivační virální kampaň #hop­hophop, která motivuje české fanoušky, aby podpořili národní tým natočením kreativního videa na téma Kdo neskáče, není Čech. Výzvu nastartovali na sociálních sítích nejpopulárnější čeští blogeři a youtu­beři, následováni např. Leošem Marešem, Simonou Krainovou či Agátou Prachařovou. Nově se #hophophop challenge propojí i s TV spotem Coca-Cola na podporu mistrovství, který je již on air na ČT, TV Nova a TV Prima. „Abychom výzvu posílili, aktivovali jsme také skákací platformu v hokejové fanzóně O2 a skákací hologram v galerii Harfa v Praze, jehož projekce ve 3D zobrazuje členy českého hokejového týmu, kteří vybízejí fanoušky ke skákání a podpoře #hophop­hop“, říká manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Kateřina Eliášová.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)