Coca-Cola, oficiální partner Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, spustila aktivační virální kampaň #hophophop, která motivuje české fanoušky, aby podpořili národní tým natočením kreativního videa na téma Kdo neskáče, není Čech. Výzvu nastartovali na sociálních sítích nejpopulárnější čeští blogeři a youtubeři, následováni např. Leošem Marešem, Simonou Krainovou či Agátou Prachařovou. Nově se #hophophop challenge propojí i s TV spotem Coca-Cola na podporu mistrovství, který je již on air na ČT, TV Nova a TV Prima. „Abychom výzvu posílili, aktivovali jsme také skákací platformu v hokejové fanzóně O2 a skákací hologram v galerii Harfa v Praze, jehož projekce ve 3D zobrazuje členy českého hokejového týmu, kteří vybízejí fanoušky ke skákání a podpoře #hophophop“, říká manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Kateřina Eliášová.