Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola se s fanoušky domlouvá přes Snapchat

Společnost Coca-Cola startuje v Česku komunikaci s fanoušky prostřednictvím sociální sítě Snapchat, která umožňuje zábavnou formou nahrávat a sdílet fotografie či krátká videa. Nový koncept bude představen v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, jehož je Coca-Cola oficiálním partnerem. V oficiální fanzóně MSLH IIHF 2015 u O2 areny v Praze si také fanoušci mohli vyzkoušet Coca-Cola Freestyle, automat, který dokáže namíchat více než 70 nápojů dle vlastní fantazie.

„Od zahájení naší komunikace na Snapchatu před dvěma týdny jsme získali celkem 1950 followerů a obdrželi 456 fotek a videí. Věříme proto, že se nám během následujících sedmnácti dní šampionátu podaří splnit očekávání, která od této sociální sítě máme. Snapchat nasazujeme jako první země v rámci Coca-Cola systému v Evropě a máme s ním velké plány i po skončení hokejového šampionátu,“ uvedla Eva Liba, social media manager Coca-Coly ČR. Coca-Cola má pro všechny followery na Snapchatu připraveny exkluzivní nabídky a soutěže, jako například soutěž o limitovanou edici triček od návrhářky Terezy Vu. Stačí se zaregistrovat na Snapchatu a sledovat účet s názvem „cocacolaczechrepublic“.hastag: #Snapchat #CocaColaFreestyle.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)