Coca-Cola se s fanoušky domlouvá přes Snapchat

Společnost Coca-Cola startuje v Česku komunikaci s fanoušky prostřednictvím sociální sítě Snapchat, která umožňuje zábavnou formou nahrávat a sdílet fotografie či krátká videa. Nový koncept bude představen v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, jehož je Coca-Cola oficiálním partnerem. V oficiální fanzóně MSLH IIHF 2015 u O2 areny v Praze si také fanoušci mohli vyzkoušet Coca-Cola Freestyle, automat, který dokáže namíchat více než 70 nápojů dle vlastní fantazie.

„Od zahájení naší komunikace na Snapchatu před dvěma týdny jsme získali celkem 1950 followerů a obdrželi 456 fotek a videí. Věříme proto, že se nám během následujících sedmnácti dní šampionátu podaří splnit očekávání, která od této sociální sítě máme. Snapchat nasazujeme jako první země v rámci Coca-Cola systému v Evropě a máme s ním velké plány i po skončení hokejového šampionátu,“ uvedla Eva Liba, social media manager Coca-Coly ČR. Coca-Cola má pro všechny followery na Snapchatu připraveny exkluzivní nabídky a soutěže, jako například soutěž o limitovanou edici triček od návrhářky Terezy Vu. Stačí se zaregistrovat na Snapchatu a sledovat účet s názvem „cocacolaczechrepublic“.hastag: #Snapchat #CocaColaFreestyle.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist