Kampaň oslavující 100 let unikátního designu lahve Coca- Coly odstartovala bezprostředně po skončení hokejového šampionátu 60 sekundovým TV spotem. V rámci kampaně „Radost políbit“ se představí moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley. Součástí lokálních oslav stých narozenin bude také Mash-Up soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do Coca-Cola design studia v Atlantě.
Hlavním cílem kampaně je vyvolat pocit, že každý z nás může být „políben“ lahví Coca-Cola, stačí ji jen vzít z chladicího pultu, otevřít a přiložit ke rtům. Se začátkem kampaně budou také představena vybraná balení Coca-Coly se speciální grafikou oslavující výročí (250ml a 330ml plechovka, 330ml skleněná lahev a kelímky). Klíčová pro komunikaci bude digitální aktivace prostřednictvím speciální platformy, jež umožní personalizovat virtuální konturované lahve a sdílet je přes sociální sítě s přáteli a s rodinou. Dále bude k dispozici speciální webová aplikace, díky které budou moci spotřebitelé nahrávat svoje vlastní fotografie s lahví Coca-Coly inspirované hvězdami kampaně. Tyto fotografie budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce OC Kotva v Praze. Kampaň bude rovněž probíhat na billboardech, v místě prodeje a bude doplněna o PR komunikaci. Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny fotografa Davida LaChapella, adaptaci kreativního konceptu americké McCann New York zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom a PR agentura Weber Shandwick Čistě lokální záležitostí Coca-Coly v ČR a SR je načasování vzhledem k dosavadní hokejové kampani, lokálním specifikům se přizpůsobí též letní promoakce s názvem „Share a kiss“.