Čechy internetová videa baví, ale zadarmo

Výzkum agentury Mediaresearch ukazuje, že Češi mají streamovaná videa na internetu v oblibě. Zúčastnila se ho tisícovka respondentů z Českého národního panelu, kteří reprezentují internetovou populaci ČR starší 15 let. Nejvyhledávanější je zábava – tedy vtipná videa, hudební klipy, filmy, seriály a podobně. Velmi často lidé sledují i zpravodajská videa, která na svých stránkách uveřejňují zejména zpravodajské servery. Za těmito pak v rámci sledovanos- ti videí na internetu nezaostává ani televizní program, tedy obsah dostupný na we- bech televizních stanic. Nejčastěji sledují servery YouTube (alespoň jednou týdně ho sleduje 60 % respondentů), Facebook (47 %), Novinky.cz (31 %) a Stream.cz (29 %). Tyto služby jsou však dostupné zadarmo a část respondentů výzkumu videa z internetu stahuje. Ochota platit za internetová videa zatím chybí. Navíc česká populace stále tráví většinu času sledováním televize a internet je zatím jejím doplňkem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk