Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čechy internetová videa baví, ale zadarmo

Výzkum agentury Mediaresearch ukazuje, že Češi mají streamovaná videa na internetu v oblibě. Zúčastnila se ho tisícovka respondentů z Českého národního panelu, kteří reprezentují internetovou populaci ČR starší 15 let. Nejvyhledávanější je zábava – tedy vtipná videa, hudební klipy, filmy, seriály a podobně. Velmi často lidé sledují i zpravodajská videa, která na svých stránkách uveřejňují zejména zpravodajské servery. Za těmito pak v rámci sledovanos- ti videí na internetu nezaostává ani televizní program, tedy obsah dostupný na we- bech televizních stanic. Nejčastěji sledují servery YouTube (alespoň jednou týdně ho sleduje 60 % respondentů), Facebook (47 %), Novinky.cz (31 %) a Stream.cz (29 %). Tyto služby jsou však dostupné zadarmo a část respondentů výzkumu videa z internetu stahuje. Ochota platit za internetová videa zatím chybí. Navíc česká populace stále tráví většinu času sledováním televize a internet je zatím jejím doplňkem.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)